2016. július 10., vasárnap

Gél lakk sellőporral - teszt

Sziasztok!
Ma ismét egy gél lakk manikűrt hoztam nektek, ami egy teszt is lesz, hisz mind a gél lakk, mind a sellőpor az Aliexpress nevezetű oldalról lett rendelve. Ha IDE kattintotok, eltudjátok olvasni, hogy én hogyan készítem a gél lakk manikűrömet.

Az előkészítés és a szokásos alaplakk( DN-Base) után jöhet az első réteg színes gél lakk. Én most egy tégelyes gél lakkot viszek fel, amit Kínából rendeltem. Márkája nincs, legalábbis nem találom, a száma pedig 0401. Ezt a lakkot én 165!! forintért rendeltem meg. A képeken van fotó vakuval, vaku nélkül és természetes fényben, plusz a csomagolás. A legjobban a jobb felső kép adja át azt a gyönyörű, barackos színt. Két réteget viszek fel ecsettel.
Az ecsetet szintén erről az oldalról rendeltem, ez egy 15 darabos körömecset készlet. Van benne mindenféle ecset, vékony, vastag, legyező és még pontozó is. Maximálisan meg vagyok elégedve, szerintem nagyon jó minőségű. Ez 500 forintba került.
A második réteg gél lakkot már csak 1 percig köttetem, és ennek a felszínére szórom rá a sellőport, majd körkörös mozdulatokkal szépen beleegyengetem a lakk felszínébe. Ehhez szintén egy Kínából rendelt sellőport használtam, 280 forintért.
Ezután felvittem a fedőréteget(DN-Base) majd köttettem, fixáltam, és kész is a sellőporos gél lakkunk.

Nos, a tapasztalataim a következőek:
A lakk egy rétegben eléggé csikózódott, de két rétegben már nagyon szép volt, így ez nem zavar, hisz mindig két rétegben viszem fel a lakkot.
Tartósságát illetően nekem mindkét kezemen az első hét után lepattogzott a nagy és a mutató ujjaimról, de a többin fent voltak 3 hétig. Mivel még csak egyszer használtam ezt a lakkot, nem tudom, hogy a lakk vagy az én hibámból jött-e le, de mivel sokszor gél lakkozom, és sosem pattog le, így valószínűleg a lakk hibája.
A sellőporra vonatkozólag nincs vele semmi problémám, hozza a sellőporos jelleget, még ha nem is tökéletesen olyan, mint egy profi műköröm alapanyagokat forgalmazó márka terméke. Összehasonlításképpen rákerestem a Crystal Nails sellőporaira, ami már ugye professzionális. Náluk egy tégely 480 forint, tehát csak 200 forinttal drágább, és végeredményében is szebb, így azt tudom mondani, hogy a CN-es jobban megéri, de igazából embere válogatja.

Remélem tetszett nektek ez a bejegyzés, ha bármiféle kérésetek, észrevételetek van, írjatok nyugodtan!
Legyen szép napotok!


0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

Üzemeltető: Blogger.